Lasati culorile sa vina la voi

aprilie 23, 2014

Eu sunt, cu siguranta, o persoana deschisa la toate studiile despre psihologia culorilor si semnificatia lor dar recunosc ca nu pot trece peste unul dintre sfaturile primite de la unul dintre mentorii mei "priveste cum schimba natura culorile si invata de la ea".

Daca ar fi dupa mine, cred ca mi-as zugravi biroul in fiecare zi in functie de obrazul pe care vad in oglinda urma de la perna, de starea vremii si de ce e notat in agenda de lucru.  Eu ador sa fiu conectat in permanenta cu natura. Si natura isi schimba culorile. Tu cand ai vazut ultima data un rasarit de soare? Ai vazut cum razele de lumina isi fac loc printre coroanele arborilor si acoperisurile cladirilor?



Pana cand se inventeaza varul naturalavabil (ce isi armonizeaza culoarea cu cea a naturii din apropiere) eu folosesc cateva trucuri:
- am trei vaze cu flori in birou;
- am un cos cu fructe naturale pe masuta;
- am 5 seturi de huse la scaune si canapea.
- an 2 veioze cu abajur din vitralii
- am peste 50 de mouse pad-uri
- am 12 rolete
- am cateva tablouri.
si alte maruntisuri.

Cu ajutorul lor imi adaptez in permanenta biroul. Pentru mine aceasta adaptare inseamna in primul rand miscare. Inseamna viata. Eu refuz sa ma inchid intr-un birou rigid. Aceleasi culori zi de zi in toate anotimpurile. Refuz sa fiu prizonierul culorilor folosite excesiv in diverse scopuri. Eu vreau sa fiu liber.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentarii