Magica scara catre mansarda

aprilie 15, 2014

Pe la inceputul lunii am fost rugat de un prieten de familie sa-l ajut sa se decida in privinta formei scarii catre mansarda. A venit la mine cu un teanc de cataloage, un stick cu poze, un bax cu bere si cu o sacosa cu diverse chestii din care sotiile noastre au gatit impreuna cat noi am stat de vorba.

In timp ce-mi arata ce i-a placut din modelele respective, eu ii tot strecuram cate o intrebare gen "si ce destinatie au incaperile de la etaj?" , "te deranjeaza lumina?". Pana la urma am reusit sa inteleg ca el nu se putea decide asupra unui model pentru simplul fapt ca modelul din mintea sa nu era printre cele stranse de el. Acesta astepta un indiciu care sa-l ajute sa capate o forma.

El se incapatana sa caute un model printre cele de pe masa si refuza sa-si foloseasca propria imaginatie pentru a-si creea modelul pe care deja il simtea.


Discutia despre scara a luat sfarsit la scurt timp dupa ce i-am aratat imaginea alaturata.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentarii